Facebooku naďalej rastú príjmy. Navyše za posledný štvrťrok firma vykázala aj o 76 percent vyšší medziročný zisk. Podiel na ňom má najmä reklama, ktorú úspešne predáva aj vďaka rastúcemu podielu mobilných zariadení. Firma ale upozorňuje, že v ďalšom období očakáva menej výrazný nárast príjmov a zisku. Rast bude limitovať obmedzený priestor na zobrazenie reklamy, ktorým Facebook disponuje. Podľa analytika firmy CCS Insight musí firma ukázať, že vie na seba zarobiť aj s ostatnými produktami ako je Instagram, Whatsapp, Messenger alebo virtuálna realita. „Je jasné, že minuloročné výsledky sú vrcholom rastu v online reklame,“ uviedol Garner pre server BBC.
Užívateľov pribúda, no Facebook už nebude rásť tak rýchlo
Naďalej pritom platí, že počet užívateľ nestagnuje, ale stále rastie. Na Facebooku je už zaregistrovaných 1,94 miliardy ľudí, z ktorých až 1,3 miliardy ho používa každý deň. Zuckerberg preto pripustil, že takéto množstvo užívateľov mu dáva mandát na to, aby rozšíril platformu aj do ďalších oblastí ako je televízia, politika alebo zdravotná starostlivosť.
Facebook bol takisto donútený prijať niekoľko opatrení s cieľom zabrániť nárastu extrémizmu, nenávistných komentárov a zneužívaniu detí. V týchto dňoch oznámil, že k súčasným 4500 ľuďom prijme ďalších 3000, ktorí budú komunitnými správcami. Sociálnej sieti by mali pomôcť pri blokovaní videí, v ktorých si ľudia ubližujú, prípadne v ktorých naživo vysielajú svoje pokusy o samovraždu. Zuckerberg prisľúbil, že nahlasovanie takýchto videí bude oveľa jednoduchšie. Správcovia by ich tiež mali nahlasovať priamo polícii.