Výrobca športových náramkov Jawbone končí. Zákazníkov prevezme nová firma

Jedna z prvých firiem vyrábajúcich športové náramky končí. Jawbon vstúpil do likvidácie. Starostlivosť o súčasných zákazníkov prevezme nový startup Jawbone Health Hub.

10.07.2017 07:30
jawbone, športový náramok Foto:
Športový náramok Jawbone Up3
debata

Kedysi jeden z popredných, a zároveň aj prvých, výrobcov inteligentných náramkov sa pri komunikácii so svojimi zákazníkmi na niekoľko mesiacov odmlčal. Jawbone z ničoho nič prestal komunikovať na Twitteri a Facebooku. Majitelia náramkov začali mať odôvodnené podozrenia, že s firmou niečo nie je v poriadku. Niektorí z nich dokonca mali problémy s používaním zariadenia, keďže Jawbone očividne zanedbal aj starostlivosť o aktualizácie.

Vedenie firmy svoju odmlku neskôr okomentovalo zmenou smerovania firmy a prechodom k jednoduchšej starostlivosti o zákazníkov. „Nezabudli sme na vás, len zmeny trvajú dlhšie než sme očakávali,“ zareagoval Jawbone na jeden zo zákazníckych e-mailov. Ako z nezávislých zdrojov potvrdil server The Verge, Jawbone vstúpil do likvidácie. Jeho súčasný šéf, Hosain Rahman, sa medzičasom rozhodol presunúť do startupu Jawbone Health Hub, ktorý by mal vyvíjať zdravotnícke a športové pomôcky a služby. Nový startup by mal tiež poskytovať podporu súčasným majiteľom produktov Jawbone.

Jawbone bol založený v roku 1999. Vtedy ešte pod názvom AliphCom vyvíjal vojenské audio technológie. O niekoľko rokov neskôr firma prenikla aj na trh s komerčnými zariadeniami. Predstavila Bluetooth headset a reproduktory Jambox, ktoré boli svojho času najpredávanejšími v Spojených štátoch. V roku 2011 Jawbone do portfólia zaradil športový náramok UP, ktorý sa stal nadlho jeho jediným úspešným produktom.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #inteligentný náramok #Jawbone #športový náramok