Je to obrovský biznis, vďaka ktorému Apple zarobí miliardy dolárov ročne. Stačí, že v mobilnom operačnom systéme iOS uprednostní konkrétny vyhľadávač. Google mu za túto exkluzivitu platí podľa odhadov analytikov až 3 miliardy dolárov. Cena pritom každoročne stúpa. V roku 2014 Google platil len tretinu tejto sumy.
Pre Apple sú spomínané tri miliardy v podstate čistým ziskom, ktorý výrazne navyšuje každoročné jeho príjmy. „Google môže mať až 5-percentný podiel na celkovom čistom zisku Apple,“ tvrdí analytik Toni Sacconaghi zo spoločnosti Bernstein.
Takýto obchod je výhodný pre obe strany. Google si vďaka nemu zabezpečil príjem z reklamy u svojho hlavného konkurenta. Vyhľadávanie zo zariadení so systémom iOS sa podieľa približne polovicou na celkových príjmoch z mobilného vyhľadávania Google. Niet preto pochýb, že Google si bude za exkluzivitu platiť naďalej, a to napriek tomu, že Apple by jeho vyhľadávač uprednostnil, aj keby Google z dohody vycúval.