Deväťročné deti v slovenskej súťaži navrhli motivačnú aplikáciu pre žiakov

17.11.2018 16:30
01Hackathon, fintech
Deväťročné deti na súťaži 01Hackathon vymysleli špeciálnu aplikáciu pre svojich učiteľov a spolužiakov. Autor:

Aplikácia má pomôcť nie len deťom pri získaní digitálnych poznámok z vyučovania, ale aj učiteľom pri kontrole, či deti vyučovanú látku pochopili. Deti porotu prekvapili v 12-hodinovom technologickom maratóne 01 Hackathon.

Len pred niekoľkými dňami sa na Slovensku uskutočnil nultý ročník 12-hodinovej intenzívnej súťaže. Jej cieľom bolo spojiť špecialistov z marketingu, finančných technológií či programátorov, ktorí v rámci piatich tímov riešili komplexné zadania o využití kryptomeny OneGram. Tím, ktorí získal v záverečnom hodnotení najviac bodov, získal nie len hotovosť vo virtuálnej mene, ale aj možnosť zúčastniť sa súťaže v spoločnosti 01FintechHouse v Dubaji, ktorú spoluzakladali Slováci. Víťazný tím navrhol, ako je možné čo najúspornejšie previesť peniaze zo zahraničia do Pakistanu. Z pohľadu celkového objemu úspor možno hovoriť o miliónoch eur.

Nadané deti navrhli užitočnú aplikáciu do škôl

Do takzvaného hackatlonu sa mohol zapojiť ktokoľvek bez vekového obmedzenia či odborného zamerania. Napriek tomu bolo prekvapením, že v konkurencii dospelých, sa pokúsili obstáť aj 9-ročné nadané deti. Ich úlohou bolo v rámci tímu vymyslieť aplikáciu, ktorá by zlepšila vyučovací proces na základných školách a bola pre žiakov a učiteľov užitočnou pomôckou.

Aplikácia má pomôcť učiteľom získať spätnú...
Aplikácia má pomôcť učiteľom získať spätnú odozvu od žiakov.
(Kliknutím na obrázok zväčši, otvoriť v novom okne)
Autor: 01FintechHouse

Tretiaci pracovali na zadaní rovnako ako ich starší kolegovia celých 12 hodín. Výsledkom ich snaženia bola aplikácia, ktorá má slúžiť na to, aby si žiaci v triede vytvárali poznámky digitálnou formou. Aplikácia by zjednodušila prácu učiteľom, ktorí by jednoduchšie kontrolovali, či deti správne pochopili ich výklad učiva. Deti okrem toho vymysleli aj motivačný princíp spočívajúci v zbieraní takzvaných avatarov zvieratiek, ktoré si sami nakreslili. Žiaci vytvorili aj veľmi zaujímavú platformu, v ktorej je možné vyjadriť sa k šikane. Navrhnutá bola na princípoch podobných blockchainu.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#OneGram #kryptomena #hackathon
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk