Možno si spomínate na vyjadrenia zakladateľov WhatsApp, ktorí sa svojho času zaprisahali, že zobrazovanie reklám v komunikátore je úplne neprípustné. Podobnú rétoriku neskôr prevzal aj Facebook, ktorý službu WhatsApp prevzal pod svoje krídla, aj keď bol pri svojich vyjadreniach viac opatrný. Už nehovoril nikdy, ale zatiaľ. Doba pokročila a podľa Facebooku je načase, aby si začal WhatsApp na seba zarábať. Od budúceho roka bude služba zobrazovať reklamy.
Reklamy budú vo WhatsApp zatiaľ menej nápadné než v Messengeri, ktorý ich bez ostychu zobrazuje medzi doručenými správami. Vo WhatsAppe sa zatiaľ zobrazia v jeho obdobe príbehov, ktoré môžu ľudia poznať z Facebooku či Instagramu. Facebook o tom verejnosť informoval na konferencii Facebook Marketing Summit v Holandsku.
Ďalšie informácie firma zatiaľ nezverejnila. Nevedno tak, kedy presne sa začnú reklamy zobrazovať, kto ich uvidí a či sa bude ich pôsobnosť postupne rozširovať.