Zmena je to síce nenápadná, no určite nie bezvýznamná. Mnoho používateľov komunikačnej platformy WhatsApp a sociálnej siete Instagram ani len netuší, že už niekoľko rokov patria pod správu Facebooku. Najväčšia sociálna sieť službu WhatsApp kúpila v roku 2014 za rekordných 19 miliárd dolárov. Veľká mediálna bublina za krátko spľasla a len málokto venoval veľkej fúzii pozornosť.
WhatsApp si veľmi dlho žil vlastným životom a naďalej rástol. Podobne sa vyvíjala aj sociálna sieť Instagram, ktorú Facebook pod svoje krídla prevzal ešte skôr, než WhatsApp. Len dva roky po jej predstavení za ňu Facebook zaplatili jednu miliardu dolárov a postupne ju integroval do prostredia sociálnej siete. Instagram aj naďalej funguje ako samostatná platforma, no so zdieľanými informáciami. Používatelia si môžu Instagram prepojiť s Facebookom a takisto sa k svojmu účtu na Instagrame môžu cez Facebook aj prihlasovať. Pamäť ľudí je však krátka a málokto sa dnes na WhatsApp alebo Instagram pozerá rovnakou optikou ako na Facebook.
Facebook sa rozhodol, že ľuďom nenápadne pripomenie, že za úspechom Instagramu a WhatsApp je práve Facebook. Služby v týchto dňoch premenoval. Ak ich vo svojom mobile používate, po aktualizácii oboch aplikácii si v menu môžete všimnúť nové názvy “Instagram from Facebook” a “WhatsApp from Facebook”. Aplikácie sa postupne premenujú aj v obchodoch s aplikáciami, ikony a krátke názvy v prostredí operačného systému ale zostanú rovnaké ako doposiaľ.