Väčšina tradičných výrobcov počítačov a mobilov pochopila, že dlhodobo ich neuživí len jednorazový predaj zariadení. Nie je totiž možné spoliehať sa na to, že zákazník sa po dvoch rokoch vráti po nový notebook a mobil. Udržať si jeho lojalitu, a zároveň získať dlhodobý pravidelný príjem je možné napríklad formou predplatených služieb. Apple sa o to v najbližších mesiacoch pokúsi. Podľa agentúry Bloomberg Apple pripravuje digitálne predplatné s kódovým označením Apple One, ktoré by mal verejnosti predstaviť v októbri tohto roka.
Predplatné by malo obsahovať niekoľko rôznych balíčkov. Zakladný balík by mal zahŕňať prístup k službe Apple Music a Aplle+, drahší variant obe služby a prístup k hernej platforme Apple Arcade. Treťou alternatívou má byť prístup k všetkým trom službám a navyše aj k službe Apple News+. Najdrahší balík ponúkne aj väčšie úložisko v službe iCloud. Štruktúra zatiaľ nie je finálna a môže sa meniť. Ako však uvádza Bloomberg, o predstavení “Apple One” je už viac menej rozhodnuté. Kombinácia viacerých služieb má byť oveľa výhodnejšia, než samostatné predplatné. Navyše Apple môže motivovať ľudí k zaplateniu vyššej sumy za balík služieb, ktoré v minulosti nevyužívali.
Jóga a pilates v kombinácii s hodinkami Apple Watch
Bloomberg informuje aj o špeciálnom predplatnom pre virtuálne fitnes hodiny, ktoré Apple takisto vyvíja. Cvičiť s inštruktorom bude možné po spustení služby na iPhone, iPade alebo Apple TV. Je pravdepodobné, že hodiny jógy alebo pilatesu Apple pribalí k niektorému z balíkov Apple One. Podobných služieb je už na trhu veľké množstvo, no žiadna z nich, snáď len s výnimkou Fitbit, nie je prepojená s veľkým výrobcom zariadení. Apple tak mohol využiť obrovskú základňu svojich fitnes nadšencov, ktorí takúto funkciu uvítajú a skombinujú napríklad s hodinkami Apple Watch.