Pred niekoľkými rokmi by len málokto povedal, že aj tak jednoduchá vec ako možnosť klásť otázky v priamom prenose počas prednášky by mohla preraziť vo svete. Slovenská firma Sli.do to skúsila a úspech na seba nenechal dlho čakať. V priebehu siedmich rokov firma vyrástla a v súčasnosti poskytuje prácu viac ako 150 ľuďom. Jej online nástroj využívajú firmy a jednotlivci po celom svete s cieľom urobiť prednášky, webináre, online školenia a konferencie atraktívnejšie pre všetkých zúčastnených.
S využitím Sli.do je možné do prednášky vkladať rôzne ankety a otázky a naživo ich aj vyhodnocovať. Interaktívny nástroj počas prednášok a webinárov využívajú aj také firmy ako Google, Microsoft, Zoom alebo Cisco. A práve spoločnosť Cisco prejavila o kúpu slovenskej firmy záujem. Ako uviedol jeden z jej zakladateľov, Peter Komorník, Sli.do sa onedlho stane súčasťou portfólia americkej firmy. “So Sli.do sme začali meniť spôsob, akým sú organizované mítigy a podujatia po celom svete. Tak ako sa postupne mení pracovné prostredie, snažíme sa, aby ľudia z toho mohli využiť maximum. Veríme, že so spoločnosťou Cisco budeme schopní priniesť ešte väčšiu hodnotu pre všetkých našich používateľov,” uviedol P. Komorník v informačnom e-maili. Sli.do by sa mal stať súčasťou platformy WebEx, ktorú Cisco prevádzkuje.
Aj keď sú rokovania so spoločnosťou Cisco pravdepodobne na konci, detaily akvizície Sli.do zatiaľ neprezradilo. Hodnota akvizície sa však bude s určitosťou počítať na desiatky miliónov eur. Sli.do mala v minulom roku tržby na úrovni 9 miliónov eur a vygenerovala takmer 350-tisícový zisk.