Reklamy sú všade a je ich priveľa. Na Instagrame, Facebooku či na webových stránkach a vo videách. Niekedy ich je možné jednoducho preskočiť, inokedy svojou dotieravosťou útočia na trpezlivosť ľudí. YouTube je v tomto smere priekopníkom. Videoserver najprv prižmúril oči nad tými, ktorí využívali nástroje na blokovanie reklám. Neskôr si ich však začal všímať a používanie takýchto nástrojov úplne obmedzil. Teraz prichádza s ďalšou novinkou, ktorá bude používateľom dozaista piť krv. Reklamy bude automaticky púšťať pri pozastavenom prehrávaní.
Na nový typ reklám, ktoré sú zatiaľ určené len pre YouTube na televízoroch upozornilo viacero používateľov v diskusiách na Reddite a sociálnej sieti X. Podľa nich sa reklamy spustili hneď po tom, čo prehrávané video pozastavili. Nezobrazovali sa však na celej obrazovke, ale len v jej pravej časti. YouTube o novinke oficiálne neinformoval a nie je preto jasné, či po ukončení testovacej prevádzky plánuje nový typ reklám zaviesť celoplošne pre všetkých.