Google každý rok zverejňuje štatistiky najvyhľadávanejších výrazov vo svojom vyhľadávači. Tento rok k nim opäť pridal aj zoznam najpopulárnejších videí na YouTube. Videá sú rozdelené nie len podľa krajín ale aj podľa žánru. Najväčšiu popularitu si celosvetovo získal pes prezlečený za pavúka, ktorý strašil Poliakov v temných uličkách Varšavy. Používateľov zaujímalo aj ako vyzerá prvý bozk medzi dvoma neznámymi, a taktiež ako a či je vôbec možné ohnúť iPhone 6 Plus.
1. Pes prezlečený za gigantického pavúka 2. Reklama na Nike s Ronaldom, Neymarom Jr., Rooneym, Ibrahimovićom a ďalšími 3. Prvý bozk 4. Spievajúca mníška 5. Ohýbanie iPhonu 6 Plus 6. Rapujúci tínedžeri v súťaži Britain's Got Talent 7. Netradičná reklama na pivo Budweiser 8. Strašidelné bábätko z filmu Devil's Due v uliciac New Yorku 9. Hudobný súboj medzi Supermarnom a Goku 10. Ako vyzerá sexuálne harašenie v praxiHudobným videám kraľovala Katy Perry so skladbou Dark Horse, nasledovaná Enriqueom Iglesiasom s pesničkou Bailando a Shakirou a Rihannou s videoklipom ku skladbe Can’t Remember to Forget.
- Katy Perry – Dark Horse
- Enrique Iglesias – Bailando
- Shakira – Can't Remember to Forget You
- Shakira – La La La
- Jason Derulo – Wiggle
- Iggy Azalea – Fancy
- Sia – Chandelier
- Taylor Swift – Shake it Off
- Megan Trainor – All About That Bass
- Nicky Minaj – Anaconda
Slovákov zaujali reklamy aj lov na americké zlatokopky
Svetové virálne videá sa šírili aj na Slovensku. Slovákov najviac zaujal spievajúci kňaz a spievajúca mníška a takisto reklama na čokoládu Figaro. Rebríček hudobných videí kopíruje svetové trendy, na štvrtom a ôsmom mieste sa nachádza ale domáca skupina Kontrafakt.