Apple pri predstavovaní nových produktov presadzuje odlišnú stratégiu než jeho rivali. Posledných niekoľko rokov už firma nechce byť stoj čo stoj prvá. Viackrát ukázala, že svoje produkty radšej odladí tak, aby fungovali bezchybne. Aj za cenu, že ju predbehnú všetci významní konkurenti. A tak iPhone dostal veľký OLED displej až tento rok, bezdrôtové slúchadlá firma začala predávať len v minulom roku a na finálnu verziu inteligentného reproduktora sa stále čaká. Z Vianoc tak bude ťažiť Amazon, Google a niekoľko veľkých čínskych producentov.
Apple reproduktor HomePod predstavil na júnovej konferencii. Svojich fanúšikov sa firma rozhodla podržať ešte niekoľko mesiacov v napätí a HomePod pôvodne plánovala predávať v decembri tohto roka. Vo svojom najnovšom vyjadrení však priznala, že zákazníkom v Spojených štátoch, Veľkej Británii a Austrálii ho ponúkne až začiatkom budúceho roka. “Reproduktor ešte potrebuje viac času, kým bude pripravený pre našich zákazníkov,” píše Apple.