Občas sa to stáva. Aj ten najlepší mobil na trhu môže mať problémy s nabíjaním, batériou, so signálom či odolnosťou. Svoje o tom vie Samsung aj Apple. iPhone 4 mal kvôli zle umiestnenej anténe problém s vypadávajúcim mobilným signálom, iPhone 6 Plus mal zas kryt z príliš tenkého hliníka, ktorý bolo možné v ruke ohnúť. Vybuchujúci Galaxy Note 7 sa stal legendou a Samsung mal čo robiť, aby si získal späť dôveru miliónov jeho nešťastných majiteľov.
Apple len prednedávnom predstavil svoje nové vlajkové lode iPhone Xs a Xs Max, ktoré sú jeho výkladnou skriňou. Výnimočná je okrem iného aj ich cena, ktorá by mala napovedať, že nový majiteľ dostane do ruky “dokonalé” zariadenie. Ukazuje sa však, že tomu tak byť nemusí. Apple po niekoľkých dňoch zaregistroval minimálne dve kritické sťažností.
Zlý signál aj problémy s nabíjaním batérie
Majitelia oboch noviniek sa napríklad sťažujú na veľmi zlý Wi-Fi a mobilný signál. Podľa serveru WiWavelength, ktorý zníženú kvalitu signálu vo svojich testoch aj preukázal, ho môže mať na svedomí anténa a jej nevhodné umiestnenie. Je však možné, že Apple problém onedlho vyrieši aj softvérovo pomocou aktualizácie.
Niektoré nové iPhony je tiež problém nabiť. Ak sú v úspornom režime s vypnutým displejom pripojené k nabíjačke, nie len, že sa nezačnú nabíjať, niektoré z nich dokonca aj “zamrznú”. V takom prípade je potrebné ich reštartovať. Užívatelia problémy hlásia napríklad na serveroch Reddit, MacRumors či na stránke oficiálnej podpory Apple. Keďže firma predala milióny iPhonov, zatiaľ nie je možné odhadnúť, koľkých z nich sa problém s nabíjaním týka.