Okuliare pre rozšírenú realitu tu už boli, no neujali sa. Google, ktorý stál za vývojom okuliarov Glass napokon potvrdil, že projekt nemal taký úspech, ako očakával, a tak sa ho rozhodol na neurčito pozastaviť. Bolo pritom veľmi zaujímavé sledovať koľko ľudí malo o okuliare úprimný záujem a koľko z nich aj bolo ochotných zaplatiť za ne viac než tisíc dolárov. Po tom, čo sa Google stiahol si žiadna iná firma opätovne netrúfla na tak veľké sústo. Prvým, kto tak po rokoch urobil, je Facebook v spolupráci s firmou Luxottica vyrábajúcou okuliare značky Ray-Ban. Ako informoval americký spravodajský server CNBC, okuliare s kódovým označením Orion nebudú mať za úlohu dopĺňať smartfón, ale ho úplne nahradiť.
S okuliarmi bude vraj možné prijímať hovory, na malom displeji budú zobrazovať najrôznejšie informácie a vstavaná kamera má zas poslúžiť na streamovanie videoobsahu. Facebook okrem toho pracuje aj na vývoji hlasovej asistentky poháňanej umelou inteligenciou, ktorá by mala slúžiť na komunikácia užívateľa s okuliarmi. Keďže sa Facebooku dlhodobo nedarilo vytvoriť atraktívny koncept inteligentných okuliarov, na pomoc si privolal spomínanú Luxotticu. Jej úlohou bude podieľať sa najmä na dizajne.