Pandémia koronavírusu mnohých pripútala na kreslá v domácich kanceláriách alebo na gauče v obývačke. Ľudia v roku 2020 trávili na internete výrazne viac čas, než po minulé roky. Okrem práce si dobrovoľnú či povinnú karanténu spríjemňovali aj videami na YouTube. Google aj tento rok zverejnil zoznam videí, ktoré Slováci vyhľadávali najčastejšie. Veľkým prekvapením je prvé miesto v rebríčku nehudobných videí, ktoré obsadila minútová verzia chytľavej piesne z reklamy firmy Dedoles. Reklama s tancujúcimi škrečkami na ľudí vyskakovala z každého rohu. Zrejme to stačilo na to, aby sa z nej stalo virálne video, ktoré sa šíri samo.
Najobľúbenejšie nehudobné videá
1. Minútová verzia – Veselé ponožky, čo nemajú páru – Oficiálna Dedoles reklama – Dedoles 2. Vodiča vyrušil pes na snouborde (NOVINY TV JOJ) – Televízia JOJ 3. Typy frajerov vo vzťahu | Zrebný & Frlajs – Zrebny & Frlajs 4. KÚPIL SOM SI VYSNÍVANÝ BYT – Expl0ited 5. 60 Days Build Millionaire Underground Swimming Pool House – Mr. Tfue 6. SuperStar – Sexy Timotej Májsky – Televízia Markíza 7. MÁM NOVÝ BYT, NOVÉ AUTO A…zásnuby? – MOMA 8. Ženy odpovedajú na otázky, ktoré sa muži hanbia opýtať – Nasklee 9. Ondra Vlček (OndraVlcek) – RECAST – Duklock 10. Otázky a Odpovede s MOONOM – KlarisaRebríček hudobných videí tento rok ovládli predovšetkým slovenskí interpreti na čele so Simou, Kalim, Separom, Egom a Kontrafaktom. Na štvrté miesto sa vypracovala aj titulná pieseň z filmu Sviňa od skupiny Hrdza a na popredné miesta naďalej postupuje len nedávno zverejnená pieseň k seriálu Pumpa od rapera Ega.