Preskakujete reklamy na YouTube? Pribudne viac tých, ktoré preskočiť nemôžete
Reklám je všade veľa a objavujú sa v čase, keď by ste ich najradšej nevideli. Napríklad pred videami na YouTube. Našťastie ich bolo možné preskočiť a netráviť tak ich pozeraním desiatky sekúnd či minút. To sa onedlho zmení. Na YouTube od pondelka 27. augusta pribúdajú reklamy, ktoré nie je možné preskočiť.
YouTube tvorcov videí informoval o novej možnosti deaktivácie preskakovania reklám, ktorú majú po novom k dispozícii. Sami sa preto môžu rozhodnúť, či svojim divákom umožnia reklamy preskakovať alebo nie. Ak možnosť preskakovania reklám vypnú, môžu očakávať viac peňazí z reklamy, nakoľko inzerenti sú ochotní tvorcom platiť viac práve za nepreskočiteľné reklamy.
Doposiaľ bola táto funkcia dostupná len v experimentálnom režime a pre vybraných tvorcov. YouTube sa ju po niekoľkých mesiacoch testovania rozhodol rozšíriť na všetkých tvorcov, ktorí sú zaradení v partnerskom programe YouTube Partner. Každá nepreskočiteľná reklama však nemôže byť dlhšia ako 20 sekúnd. Bežné reklamy bolo doposiaľ možné preskakovať po piatich sekundách.