Milióny užívateľov po celom svete nemohli počas pondelka 21. septembra využívať službu Skype. Prevádzkovateľ výpadok priznal a na náprave intenzívne pracoval takmer počas celého dňa. “Zaznamenali sme problém, ktorý užívateľom znemožňuje prihlásiť sa do služby Skype. V súčasnosti sa snažíme našich užívateľov opätovne pripojiť a obnoviť kompletnú prevádzku služby,” písal na svojich stránkach Skype. Zároveň dodal, že problém sa netýka firemných užívateľov, pre ktorých bolo telefonovanie aj naďalej dostupné. Hovory nebolo možné realizovať už od dopoludnia. Aplikácia sa do služby nedokázala prihlásiť a užívateľom zobrazovala, že sú nepripojení a odkazovala na problémy s internetovým pripojením.
Globálny výpadok postihol službu už viackrát. Krátko po akvizícii Skypu spoločnosťou Microsoft v roku 2011 sa užívatelia nemohli k službe prihlásiť. Skype vtedy začal kolabovať vo štvrtok 26. mája. Užívateľov od systému odpojil a opätovné pripojenie nefungovalo. Tí, ktorí pripojení zostali, zas mali problém uskutočniť alebo prijať hovor.