Keď anglický obchodný reťazec Tesco predstavil svoj prvý tablet pod vlastnou značkou Hudl, nikoho neprekvapila skutočnosť, že maloobchodný predajca v skutočnosti nebol jeho výrobcom. Rovnako je tomu tak aj u iných značiek, ktoré si na objednávku nechávajú vyrobiť zariadenia u niektorého z veľkých producentov a následne do nich inštalujú vlastný softvér a poskytujú im podporu. O podobnom prístupe mimochodom uvažovala aj fínska Nokia, ktorá sa chce už čoskoro vrátiť na trh so smartfónmi.
Logo Pepsi sa objaví aj na zadnej strane smartfónu za 180 eur
V týchto dňoch však verejnosť zaskočil jeden z dvojice najväčších výrobcov kolových nápojov, spoločnosť PepsiCo. Firma podľa vlastných slov úzko spolupracuje s nemenovaným výrobcom mobilných zariadení pri uvedení vlastného smartfónu na čínsky trh. Ako ale informovala agentúru Reuters hovorkyňa spoločnosti, PepsiCo nemá v pláne stať sa ďalším producentom smartfónov a rozšíriť tak podnikanie úplne novým smerom. “Náš prístup je v tomto prípade podobný nedávno uvedeným výrobkom s logom Pepsi, medzi ktoré patrí oblečenie a rôzne doplnky,” uviedla hovorkyňa.
Pepsi známe značky so svojim smartfónom ohrozovať nebude
Detailné špecifikácie androidného smartfónu s označením P1 Pepsi oficiálne oznámi v druhej polovici októbra. Podľa všetkého nebude mať prémiové parametre, patriť bude skôr do strednej triedy. Na internete však už kolujú informácie, podľa ktorých bude mať telefón 5,5-palcový displej s Full HD rozlíšením, procesor s ôsmimi jadrami, dva gigabajty operačnej pamäte a 16 gigabajtov úložného priestoru. Batéria má mať kapacitu 3000 mAh, zadný fotoaparát snímač s rozlíšením 13 a predný s rozlíšením 5 Megapixelov. Kľúčom k úspechu môže byť nízka cena, v prepočte približne 180 eur.