Správy od neznámych ľudí, s ktorými nemáte na sociálnej sieti žiadne prepojenia, sa na Facebooku ukladajú do priečinka “Ostatné”. V zozname doručených správ sa žiadne upozornenia nenachádzajú, mnohí užívatelia preto o nových správach nemajú ani potuchy. Navyše k priečinku sa dostanú len v prípade, ak sa k svojmu účtu prihlásia cez webový prehliadač. V mobilnej aplikácii sa “ostatné” správy skrátka nezobrazujú.
Facebook sa preto rozhodol, že systém doručovania správ od neznámych užívateľov zmení. Namiesto automatického ukladania správ do druhého priečinka bude o nich informovať pomocou individuálnej žiadosti o doručenie správy. Nová funkcia bude sprístupnená do desiatich dní. Ak sa neznámy človek pokúsi o nadviazanie konverzácie, užívateľ sa bude môcť rozhodnúť, či mu odpovie a umožní mu kontaktovať ho aj druhýkrát alebo ho jednoducho zablokuje. Spam bude sociálna sieť naďalej automaticky mazať.
Výhodou tohto riešenia je, že o správach od neznámych ľudí sa užívateľ dozvie aj v mobilnej aplikácii. Facebook takisto ponúka možnosť zaplatiť si za to, aby správu doručil medzi bežné správy a nie do priečinka, o ktorého existencii väčšina užívateľov nevie. Po novom už za “výnimku” nebude možné platiť dolárovým výkupným. Na druhej strane, v schránke môže vzniknúť kvôli množstvu správ chaos a je tak väčšia pravdepodobnosť, že užívateľ si nevšimne, že mu niektorý z jeho priateľov práve napísal.