Možno ste brali ako samozrejmosť, že živé prenosy na Facebooku, YouTube a iných sociálnych sieťach nie sú prerušované reklamou. Po novom to už neplatí a na reklamy si budete musieť zvyknúť. Facebook v súčasnosti testuje systém krátkych reklám, ktoré plánuje zaradiť do živého vysielania. Vysielanie by malo byť prerušované reklamou len počas ohlásených prestávok. Nevedno však, kto bude prestávky určovať. Variánt je niekoľko. Facebook môže živý prenos prerušiť náhodne v rôznych časových úsekoch a informovať o tom diváka v predstihu alebo prehrávať reklamy všetkým divákom v rovnakom čase bez rozdielu.
Do testovania sa na úvod zapojí len malá skupina zadávateľov reklám, ktorých videá budú umiestňované do živých prenosov v rôznych časových rozostupoch. Reklamy zatiaľ nebudú vytvárané špecificky pre živé prenosy, ale Facebook využije videá z rôznych iných kampaní, ktoré na sociálnej sieti prebiehajú. Vytváranie špecifických reklám pre živé prenosy by malo byť dostupné neskôr. Ako uvádza server TechCrunch, reklama sa môže objaviť hocikedy, a to už po piatich minútach o začiatku prenosu. Dĺžka jedného reklamného bloku by nemala presiahnuť 15 sekúnd.