Odtiaľ sa potom cez Barmu a Čínu vydá na Havaj a potom na americkú pevninu. Cestu zakončí v Abú Zabí v Spojených arabských emirátoch, odkiaľ pôvodne odštartovalo. Štart z Ahmadabadu sa oproti harmonogramu o zhruba 90 minút odložil, dôvodom boli podľa leteckého tímu colné prieťahy.
Sprievodný tím nakoniec všetky formality s úradmi vyriešil a stroj sa krátko pred 03:00 SEČ vzniesol k preletu medzi indickými mestami. Piloti Betrand Piccard a André Borschberg chceli letieť už cez víkend, ich pobyt v Ahmadabade sa nakoniec kvôli počasiu predĺžil.
Solar Impulse 2 je vylepšenou verziou prvého lietadla Solar Impulse, ktoré obaja piloti vyskúšali pri preletoch nad Európou, Afrikou a USA. Na svojom povrchu má 17 248 fotovoltaických článkov, ktoré s pomocou lítiových batérií dodávajú energiu štyrom motorom. Lietadlo má rozpätie krídel 72 metrov, čo je viac, než má Boeing 747.
Váži však len 2,3 tony, teda asi ako väčší osobný automobil. Cesta, ktorou so svojim strojom striedavo absolvujú obaja švajčiarski zakladatelia projektu Solar Impulse, má trvať päť mesiacov, z toho celý let 25 dní. Celá trasa by odhadom mala byť dlhá okolo 35 000 kilometrov. Lietadlo na ňu odštartovalo z Abú Zabí v Spojených arabských emirátoch 9. marca. Najväčšou výzvou bude prelet nad Tichým a Atlantickým oceánom, pričom najdlhší etapou na trase bude prelet z čínskeho Nankingu na tichomorské Havajské ostrovy. Potrvá päť dní.