Jeden z najväčších súčasných výrobcov počítačov a notebookov, čínska spoločnosť Lenovo, v týchto dňoch oznámila zmenu loga a korporátnej identity, ktorou chce poukázať na súčasné a budúce smerovanie. Novým mottom, ktoré sa objaví aj na logu je „For Those Who Do“.
Po odkúpení notebookovej divízie spoločnosti IBM, Lenovo dlhšiu dobu hľadalo spôsob, ako zjednotiť komunikáciu vrámci vlastnej línie IdeaPad a profesionálneho radu notebookov ThinkPad. Oba rady boli totiž poziciované odlišne, pre inú skupinu spotrebiteľov, s iným štýlom komunikácie. Nový koncept ich má viac vzájomne prepojiť, navyše prichádza v čase, keď Lenovo už šiesty štvrťrok rastie rýchlejšie než konkurencia.
Spoločnosť navyše oznámila odkúpenie nemeckého výrobcu počítačov a spotrebnej elektroniky, Medion. Za firmu zaplatí 629,4 milióna eur, teda približne polovicu celkovej sumy, za ktorú získala divíziu počítačov IBM. Cieľom kúpy je zvýšenie podielu na nemeckom trhu, na úrovni približne 14 percent.