Druhú najväčšiu sociálnu sieť, čo do počtu užívateľov, čakajú zmeny. Twitter testuje nový vzhľad užívateľských profilov, ktorý sa už na prvý pohľad inšpiruje Facebookom. Zmeny sú najmä kozmetického rázu a Twitter experimentuje s rozmiestnením prvkov a zvýraznením obrázkov a fotografií, čiastočne na úkor textu. Jednotlivé položky a statusy budú po novom zoradené prehľadne vedľa seba vo forme dlaždíc.
Napriek tomu, že zmeny nie sú finálne a zatiaľ nie je možné s určitosťou povedať, že sa k nim Twitter uchýli, je isté, že k nejakým zmenám dôjsť musí. Sociálna sieť musí nájsť nový obchodný model, ktorý využije potenciál viac ako 500 miliónov registrovaných používateľov a priláka nových inzerentov. Twitter len za minulý rok prehĺbil stratu z pôvodných 79 miliónov dolárov z roku 2012 na 645 miliónov dolárov. Okrem straty však bojuje aj s nižším, než očakávaným rastom počtu užívateľov. Rast sa v štvrtom kvartáli minulého roka spomalil na 3,8 percenta, čo je v prípade Twitteru najmenší evidovaný nárast vôbec.