Veľké distribučné a špedičné firmy sú počas pandémie koronavírusom pod obrovským tlakom. Online predajcovia využívajú ich služby v rozsahu porovnateľnom s vianočnými sviatkami. Mnoho prepravcov tak nestíha zákazníkom dodať tovar včas a musí najímať posily. Rovnako sú na tom aj veľkosklady, ktoré stále hľadajú sezónnych pracovníkov, ktorí by im pomohli vykryť nárast v počte objednávok. Mnoho veľkých firiem sa zhodne na tom, že koronavírus zmenil nákupné správanie ľudí a nákupy sa presunuli do online priestoru.
Amazon na obrovský nápor objednávok zareagoval tak, že vo veľkom prijal tisíce nových sezónnych pracovníkov do svojich veľkoskladov po celom svete. Zobral tak na seba aj riziko zvýšeného prenosu koronavírusu medzi zamestnancami. Obavy so šírenia sa potvrdili, keď ochorenie Covid-19 už bolo hlásené medzi zamestnancami vo viac ako 50 veľkoskladoch Amazonu v Spojených štátoch. Firma sa navyše potýka aj so sťažnosťami zamestnancov, ktorí tvrdia, že je takmer nemožné dodržiavať bezpečnostný odstup medzi kolegami. Amazon preto oznámil, že do svojich veľkoskladov po celom svete nainštaluje termálne kamery, ktoré budú monitorovať telesnú teplotu všetkých zamestnancov.